Svar på kommentarer

Hörru du du! Jag har slutat härmat henne, och jag tycker det var fel av mig. Jag slutade när folk började härma min blogg, för jag tyckte det var irriterande! Och det där med Look of today, det är väll inte bara vi två som har? Och den där närbilden, den tog ju jag tilloch med före henne. 3 månader sen typ! Och headern är inte änns lik. Och jag tog det där "Jag vet att du kommer älska det" från en engelsk mening och översatte bara det! Och vadå samma outfit bilder. haha? Gud, lägg ner!

Svar: Okej :) ? Isf det var då. Jo headrarna har varit lika , orkade inte bara leta upp dom jvla headrarna ;) Och sorry. Kommer nt lägga ner. Och FÖRLÅT. men jag är inte gud!

vadå falskt?
hahaha så fuul blogg:]

Svar: Ja, äru döv eller? Sa inte att hon sjöng dåligt jag sa att paparazzi var mer än vad hennes röst klarade av.
Vet jag väl, designen är inte fixat fega anonyma jävel :]

Även om jag och Josephine inte gillar varandra, håller jag med Josephine, för visst.. alla har typ härmat Vega, men gud.. den tiden är över nu. Lägg ner din blogg.. jävla wnb younggossip.blogg.se -.-

Svar: jag bryr mig inte om ni gillar varandra eller inte? HHAHAAHH.. nej alla har inte härmat vega. ALLA har inte ens haft blogg och dessutom skiter jag oxå i om tiden är över ! aldrig att jag lägger ner bloggen. ska komma från en plutt hähähä och nej inte wnb younggossips, ville helt enkelt ha egen skvallerblogg, har haft fler innan.. ;)

GUESS WHY I AM ANONYMOUS ? JO FÖR ATT VISSA LÄSARE ÄR OMOGNA & nt tål jag har hårda bud mot vissa. Im just honest! :) BUHHUHU det ända jag kan säga då är att jag bor inne på söder och är född 1994. men kommer jag nt säga. (denna bloggen drivs av fem personer så dom andra är nåra andra, oki ?) Comprende? GOOD

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA den här bloggen äger. younggossips eller vad det nu va, skriver bara skit saker. Trr inte personen som driver bloggen vågar skriva skit om nåm, haha.

2010-08-31 @ 21:35:02
Postat av: JULIA

HAHHHAHAHAHHAHAHAHA VADÅ FEGA ANONYMJÄVEL, VAFAN E INTE DU DÅ.

2010-08-31 @ 22:47:00
Postat av: issa

ahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahah dör ''designen är inte fixat fega anonyma jävel :] ''



snackaru om dej själv då eller? ;)

2010-08-31 @ 23:39:57
URL: http://ggranberg.blogg.se/
Postat av: malin

Haha herregud. låt josephine va.

har vega kommit på allt själv eller?

"anonyma jävel" haha dusjälv då?

2010-09-01 @ 13:56:55
Postat av: Failblogg

men asså har ni inget bättre för er än att sitta och skriva massa skit om folk ? Kom fram face to face och säg vad ni tycker och tänker om personer än att sitta och gömma er bakom en data skärm. Gud va omoget alltså.

2010-09-01 @ 15:06:58
URL: http://feliciabauer.blogg.se/
Postat av: maria dahl

lyssna chilla okej ?

saga sjunger inte falsk , sarah kanske har många filmer men vafan de har jag också ? och omg so what om josephine har en liknande bild som vega? -.-

lyssna fattar inte vad du håller på för ? du klagar också på andra som kommenterar annonymt när du själv inte säger vem du är ? -.-

haha fail säger jag bara..

2010-09-01 @ 16:49:37
URL: http://eeranmaria.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

Hole shit, du/ ni eller vem fan som äger den här bloggen (om det är någon? typ någon desperat jävel). HAHA VADÅ ANONYMA KOMMENTARER? VAD FAN ÄR INTE DU DÅ? xd och du, kom på något annat vettigt istället för att skriva skit om bloggarna? juste.. du är ju skit! eller? ;o "det återstår och ser" -.- Det här är ingen jävla skvallerblogg, bara olika sätt och jävlas.

2010-09-01 @ 17:27:30
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: jossan

kan inte du skriva nåt om min blogg? ;D få se om du kmr på nåt bra/dåligt omm den ;D

2010-09-01 @ 18:42:25
URL: http://jossetheshit.blogg.se/
Postat av: K

Skriv nåt om alskareeey.blogg.se hon är kändare än Sarah och saga!

2010-09-01 @ 20:02:06
Postat av: Juliah <3

eller min favorit blogg simona och leonies http://ssweetlips.blogg.se :)<33

2010-09-01 @ 22:04:37
URL: http://juli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0